کلبه فراقط!!!
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 5:35 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

محمد خالوندي قهرمان مسابقات پرتاب نيزه پارالمپيک شد تا آخرين ورزشکار طلايي ايران در لندن لقب گيرد.


محمد خالوندي ملي‌پوش پرتاب نيزه ايران در کلاس F58/57 موفق شد با شکستن رکورد جهان و پارالمپيک، مدال باارزش طلاي اين ماده را به خود اختصاص دهد و تعداد مدال هاي طلاي ايران در پارالمپيک 2012 را به 10 برساند.



خالوندي در همان پرتاب اول کار را تمام کرد و با ثبت رکورد 50 متر و 98 سانتي‌متر با شکستن رکورد جهان، امتياز 1044 را براي خود ثبت کرد و از رقبا فاصله گرفت. پرتاب‌هاي دوم و سوم او هم باز نزديک به رکوردش بود و به ترتيب 50 متر و 96 سانتيمتر و 50 متر و 33 سانتيمتر را در حرکت‌هاي دوم و سوم ثبت کرد.



اين در حالي بود که خالوندي که در کلاس F58 مسابقه مي‌داد و رقابت بسيار نزديکي با باتيستاي برزيلي در کلاس F 57 داشت؛ چرا که اين پرتابگر موفق شده بود رکورد جهان را در F 57 شکسته و تنها 20 امتياز با خالوندي فاصله داشت اما نتوانست در شش پرتاب خود به قهرمان ايراني برسد و پرتابگر ايران در نهايت مدال با ارزش طلا را نصيب کاروان "دلوار" کرد تا دهمين مدال طلاي ايران به دست آيد و تلخي شکست واليبال نشسته در فينال تا حدودي فراموش شود.



خالوندي که پس از سه پرتاب اولش، مدال طلا را حتمي مي ديد، در پرتاب چهارم 48 متر و 96 سانتي متر انداخت، در پرتاب پنجم 47 متر و 43 سانتي متر را ثبت کرد و در پرتاب ششم حد نصاب 40 متر و 48 سانتي متر را از خود به جاي گذاشت.



ورزشکاران برزيل و مصر هم در اين ماده نقره و برنز گرفتند.



کاروان ورزشي ايران تا به حال صاحب 10 مدال طلا، 7 نقره و 6 برنز شده است و فوتبال 7 نفره، آخرين شانس مدال ايران در لندن است.



امشب(يکشنبه شب) پرونده بازي‌هاي پارالمپيک 2012 بسته مي شود و تيم فوتبال 7 نفره ايران ساعت 17 به وقت تهران براي کسب مدال برنز با برزيل مسابقه مي‌دهد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 5:34 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


تيم ملي واليبال نشسته ايران با شکست مقابل بوسني مدال نقره رقابت‌هاي پارالمپيک 2012 لندن را از آن خود کرد.


 ديدار تيم‌هاي واليبال ايران و بوسني در چارچوب فينال رقابت‌هاي پارالمپيک 2012 لندن به دليل بازي تيم‌‌هاي واليبال آلمان و روسيه در ديدار رده‌بندي، با تاخير 45 دقيقه‌اي و از ساعت 22:15 به وقت ايران آغاز شد و با برتري 3 بر يک بوسني خاتمه يافت.

واليباليست‌هاي ايران در حالي که در بازي مرحله مقدماتي بوسني را شکست داده بودند، در گيم نخست اين بازي بسيار خوب کار کردند و موفق شدند با حساب 25 بر 19 حريف قدرتمند خود را شکست دهند، اما در گيم دوم اين بازيکنان بوسني بودند که بازي را بهتر شروع کردند و توانستند با نتيجه 25 بر 21 از سد ايران عبور کنند.

در گيم سوم بازي پاياپايي پيش رفت تا اينکه سرانجام بازيکنان بوسني در امتيازهاي پاياني از ايران پيش گرفتند و اين گيم را با حساب 25 بر 22 به سود خود رقم زدند تا بازي به گيم چهارم کشيده شود.

گيم چهارم را هم بازيکنان بوسني بهتر آغاز کردند  و در پايان هم 25 بر 15 پيروز شدند تا در مجموع با حساب 3 بر يک از سد ايران عبور کنند و مدال طلاي واليبال پارالمپيک را به خود اختصاص دهند.

واليباليست‌هاي ايران با اين شکست به مدال نقره دست پيدا کردند.
 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 5:33 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تماشاگران ايراني با پرچم کشورمان در ديدار فينال پارالمپيک ايران و بوسني حضور پيدا کرده‌اند.


 به دليل بازي تيم‌‌هاي واليبال آلمان و روسيه در ديدار رده‌بندي، مسابقه ايران و بوسني با تاخير 45 دقيقه‌اي و از ساعت 22:15 به وقت ايران آغاز شد.

* بيش از نيمي از سالن اکسل را تماشاگران ايراني پر کرده‌اند و تيم واليبال نشسته کشورمان را تشويق مي‌کنند.

* پيش از آغاز بازي پرچم ايران در ميان تماشاگران کشورمان تقسيم شد.

*تماشاگران تيم بوسني نيز در سالن حضور دارند که تعدادشان کمتر از ايراني‌ها است.

*نسبت به بازي‌هاي گذشته تمهيدات ويژه‌اي براي ورود و خروج تماشاگران در نطر گرفته شده است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 8:55 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

رئيس جمهور استمرار افتخار آفريني و موفقيت ورزشکاران معلول و جانباز کشور و شکستن رکوردهاي جهاني در رقابتهاي المپيک 2012 لندن را تبريک گفت.


به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، متن پيام رئيس جمهور به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

استمرار موفقيتهاي افتخارآفرين و درخشان ورزشکاران معلول و جانباز ايراني و شکستن رکوردهاي جهاني، در رقابت هاي پارالمپيک 2012 لندن نشان ديگري از شايستگي ها، توانمندي ها و غيرت جوانان رشيد اين مرز و بوم است.

ورزشکاران معلول و جانباز ايراني مقتدرانه در مقابل ديدگان جهانيان، پاي بر سکوهاي قهرماني گذاشته و شادکامي را براي ملت رشيد ايران به ارمغان آورده اند.

اينجانب کسب 3 مدال طلاي ديگر ازجانب پيمان نصيري در رشته دو و ميداني، سيامند رحمان در رشته وزنه برداري و جواد حرداني در رشته پرتاب ديسک و نيز کسب مدال نقره ازجانب سجاد نيک پرست و کامران شکري در رقابت هاي پرتاب نيزه در رقابت هاي پارالمپيک 2012 لندن را صميمانه به اين عزيزان، جامعه ورزش و عموم ملت قهرمان پرور ايران اسلامي تبريک عرض کرده و همچنان تداوم موفقيت هاي ورزشکاران کشور در اين رقابت ها را از خداوند منان مسئلت دارم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 8:54 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

رييس مجلس شوراي اسلامي در پيامي پيروزي‌هاي درخشان کاروان ورزشي جانبازان و معلولان را تبريک گفت.


متن پيام علي لاريجاني به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

عزيزان غرورآفرين کاروان ورزشي معلولان و جانبازان شرکت‌کننده در رقابت‌هاي پارالمپيک لندن با کسب پيروزي‌هاي درخشان خود در روزهاي گذشته بارها و بارها پرچم پرافتخار جمهوري اسلامي ايران را به اهتزاز در آورند و سرود مقدس کشورمان نيز طنين‌انداز عرصه اين ميادين گشت.

دستاورد اين افتخارات نمايش غرور و اقتدار ملت بزرگ ايران است که نشان از عزم راسخ و اراده پرصلابت مردان و زنان اين مرز و بوم است تا جهانيان بدانند ايران و ايراني در هر صحنه‌اي با ايمان به خداوند متعال موفق و سربلند خواهد بود.

قهرمانان سرافرازمان سيامند رحمان با کسب مدال طلا در وزنه‌برداري، جواد حرداني با مدال طلا در پرتاب ديسک و مدال برنز در پرتاب وزنه، محسن کائيدي با مدال نقره، علي صادق‌زاده با مدال برنز در وزنه‌برداري، کامران شکري با مدال نقره و پرتاب نيزه، فرزاد سپه‌وند با مدال برنز در پرتاب ديسک و تيم ريکرو بانوان با کسب مدال برنز در رشته تير و کمان ملت ايران را شادمان ساختند.

اينجانب بار ديگر از سوي خود و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي دستيابي قهرمانان کشورمان به اين عناوين و نشان‌هاي پرافتخار رقابت‌هاي پارالمپيک را به آنان و مردم دلاور کشورمان تبريک و تهنيت گفته توفيق و سرافرازي ساير ورزشکاران را در ادامه اين مسابقات از خداوند رحمان مسئلت مي‌کنم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 9:16 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير فني تيم فوتبال هفت نفره ايران پس از شکست اين تيم مقابل اوکراين در نيمه‌نهايي بازي‌هاي 2012 پارالمپيک لندن گفت: نمي‌خواهم بهانه بياورم اما ايران شايسته‌ي باخت نبود. اوکرايني‌ها باتجربه‌تر و حرفه‌اي عمل کردند و بردند.


بيژن ذوالفقارنسب پس از شکست تيم فوتبال هفت نفره ايران برابر اوکراين و ناکامي‌اش در رسيدن به فينال بازي‌هاي پارالمپيک 2012 لندن اظهار کرد: به هر حال اوکراين قهرمان دوره‌ي قبل اين بازي‌هاست. آنها تيم باتجربه‌اي داشتند. شرايطشان فوق‌العاده بود و بسيار حرفه‌اي‌تر از تيم ما کار کردند. طبيعي است تيمي که بهتر و باتجربه‌تر کار مي‌کند برنده‌ي ميدان مي‌شود.

وي افزود: اوکراين مهره‌هاي بسيار خوبي داشت که توانستند بازيکنان ما را مهار کنند. هرچند عملکرد تيم ما هم خوب بود و کساني که بازي را ديدند مي‌توانند اين نظر را داشته باشند که ايران خيلي شايسته‌ي باخت نبود.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا کادر فني تيم فوتبال هفت نفره، اوکراين را پيش از بازي با ايران به دقت آناليز نکرده بودند و اين عملکرد حريف قابل پيش‌بيني بود؟ گفت: کادر فني تيم ايران اتفاقا حريف را کاملا آناليز کرد و ما مي‌دانستيم اوکراين برابر ايران به احتمال قوي چگونه بازي خواهد کرد. آن چيزي که مشخص بود قدرت و تجربه‌ي بالاي اوکراين بود. در اين بازي ايران خوب بازي کرد اما آنها حرفه‌اي‌تر بودند. دوست ندارم بهانه‌اي براي باخت بياورم اما تمام مواردي که به آن اشاره کردم واقعا وجود داشت.

مدير فني تيم فوتبال هفت نفره ايران درباره‌ي بازي اين تيم در رده‌بندي براي کسب مدال برنز مقابل برزيل به ايسنا گفت: برزيل هم حريف سرسختي است. آنها در اين بازي‌ها تيم بسيار خوب و جواني داشتند. فکر مي‌کنم نمي‌توان پيش‌بيني دقيقي از مصاف ما با آنها داشت. فقط اميدوارم بتوانيم با تمام توان و کاملا حرفه‌اي برابر برزيل بازي کنيم تا به نتيجه برسيم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 11:14 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

فرزاد سپه‌وند به مقام سوم رقابت‌هاي پرتاب ديسک بازي‌هاي پارالمپيک لندن دست يافت.


فرزاد سپه‌وند ورزشکار ايراني موفق شد در هشتمين روز بازي‌هاي پارالمپيک لندن نوزدهمين مدال ايران را ثبت کند.

او بامداد جمعه به وقت تهران در رقابت‌هاي پرتاب ديسک با پرتاب58 متر و 39 سانتي‌متر پس از ورزشکاران آمريکا و بريتانيا در مکان سوم قرار گرفت و ضمن کسب مدال برنز، نوزدهمين مدال کاروان ايران را در بازي‌هاي لندن ثبت کرد.

جرمي کمپل با پرتاب 60 متر و 5 سانتي‌متر به مدال طلا رسيد و دن گريويس از بريتانيا با 59 متر و 1 سانتي‌متر در مکان دوم ايستاد.

سپهوند به ترتيب در پرتاب‌هاي اول تا ششم اين رکوردها را به ثبت رساند:

1ـ 53 متر و 69 سانتي‌متر

2ـ 56 متر و 73 سانتي‌متر

3ـ 54 متر و 33 سانتي‌متر

4ـ خطا

5ـ 56 متر و 16 سانتي‌متر

6ـ 58 متر و 39 سانتي‌متر

به اين ترتيب کاروان ايران در پايان هشتمين روز اين بازي‌ها با هشت مدال طلا، پنج نقره و شش برنز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندي توزيع مدال‌ها قرار گرفت.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 11:13 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تيم واليبال نشسته ايران در ديدار نيمه‌نهايي مسابقات پارالمپيک 2012 لندن برابر روسيه به برتري رسيد و به فينال اين مسابقات صعود کرد.


تيم ملي واليبال نشسته ايران در ديدار نيمه‌نهايي مسابقات پارالمپيک 2012 لندن به مصاف روسيه رفت و در 3 ست پياپي و با نتايج 25-15، 25-18 و 25-18 به برتري رسيد و راهي ديدار فينال شد.

در ديگر ديدار نيمه‌نهايي بوسني در 3 ست و با نتايج 25-19، 25-20 و 25-14 برابر آلمان به پيروزي دست يافت و راهي فينال شد.

به اين ترتيب ايران بامداد شنبه در ديدار فينال به مصاف بوسني خواهد رفت. اين دو تيم در مرحله گروهي اين دوره از مسابقات رو در روي يکديگر قرار گرفته بودند که ايران توانست 3 بر يک به پيروزي دست يابد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 11:12 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تيم فوتبال 5 نفره ايران در رقابت‌هاي پارالمپيک لندن برابر ترکيه به برتري دست يافت.


  تيم ملي فوتبال 5 نفره ايران که براي قرار گرفتن در رتبه‌هاي پنجم تا هشتم تلاش مي‌کند، ظهر امروز برابر ترکيه به ميدان رفت و يک بر صفر به برتري رسيد.

تک گل اين بازي را حسين رجب پور در دقيقه 19 به ثمر رساند.

تيم ايران با اين نتيجه فردا براي کسب عنوان پنجم به مصاف برنده چين و بريتانيا مي‌رود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 11:12 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تيم ملي گلبال ايران با شکست برابر فنلاند از رسيدن به مرحله نيمه‌نهايي پارالمپيک 2012 لندن بازماند.


تيم ملي گلبال ايران در مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي پارالمپيک 2012 لندن از ساعت 30 دقيقه بامداد امروز به مصاف تيم قدرتمند فنلاند رفت و در پايان با حساب 5 بر يک شکست خورد تا از رسيدن به مرحله نيمه‌نهايي باز بماند.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 11:11 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

قهرمان پارالمپيک لندن و قوي‌ترين مرد جهان مدال طلاي خود را به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي تقديم کرد.


سيامند رحمان که امشب در مسابقات وزنه‌برداري دسته فوق سنگين توانست رکورد پارالمپيک را شکست دهد و عنوان قهرماني را از آن خود کند مدال طلاي خود را به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي تقديم کرد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 11:10 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

قوي‌ترين مرد پارالمپيک گفت: برايم کسب مدال طلاي پارالمپيک و شکستن رکورد مهم بود که محقق شد.


به نقل از خبرگزاري فارس از لندن، سيامند رحمان پس از کسب مدال طلا و شکستن رکورد پارالمپيک 2012 لندن اظهار داشت: مي‌خواستم وزنه 310را بزنم، اما چون وزنه‌بردار کره‌اي به راي داوران اعتراض کرده بود بدن من هم سرد شد و نتوانستم روي تخته بياييم.

وي در مورد مهار وزنه 310 کيلويي گفت: چندين بار وزنه 310 کيلويي را بالاي سر برده‌ام؛ خدا را شکر که مدال طلا را کسب کردم و توانستم رکوردشکني کنم. تجربه اولم براي حضور در پارالمپيک بود و از اينکه توانستم در چنين مسابقاتي طلا کسب کنم و رکوردشکني کنم خوشحالم.

قوي‌ترين مرد پارالمپيک گفت: از تماشاگران هم تشکر مي‌کنم که مرا حمايت کردند و خوشحالم که توانستم با عملکردم جواب حمايت‌هاي آنها را بدهم.

سيامند رحمان خاطرنشان کرد: وزنه 310 کيلويي براي من بسيار سبک است، اما اعتراض وزنه‌بردار کره‌اي و وقفه‌اي که ايجاد کرد بدنم را سرد کرد و نتوانستم بازهم روي تخته بيايم، اما مهم کسب مدال طلا و شکستن رکورد پارالمپيک بود که محقق شد.

وي ادامه داد: خوشحالم که با مدال طلاي من تيم ملي وزنه‌برداري ايران براي نخستين بار قهرمان پارالمپيک شد. از رواسي و فرکي، مربيانم هم تشکر مي‌کنم، هرچند که مي‌دانم از عملکردم راضي نيستند.




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 1:3 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

گروهي از ورزشکاران تيم هاي معلولان و جانبازان کشورمان شامل سه تن از مدال آوران پارالمپيک لندن، سحرگاه امروز وارد کشور شدند.


  ساره جوانمردي صاحب نشان برنز تيراندازي ده متر، مهرداد کرم زاده صاحب مدال نقره در رشته پرتاب ديسک و جليل باقري صاحب نشان طلا در پرتاب وزنه که رکورد اين رشته را نيز بهبود بخشيد سحرگاه امروز به همراه گروه ديگري از ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات پارالمپيک لندن وارد کشور شدند.

محمد کشاورز، مدير روابط عمومي فدارسيون ورزش هاي جانبازان و معلولان گفت: کاروان ورزشي جانبازان، معلولان و نابينايان در 4 گروه مختلف به کشور برمي گردند که امشب شاهد بازگشت گروه اول شامل رشته اي تنيس روي ميز، تنيس با ويلچر، جودوي نابينايان و بخشي از دوميداني به همراه خانم ساره جوانمردي از رشته تيراندازي بوديم.

وي افزود: گروه دوم، 17 شهريور، گروه سوم 20 شهريور و گروه پاياني شامل واليبال نشسته، فوتبال هفت و پنج نفره و باقيمانده ورزشکاران 22 شهريور برخواهند گشت.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 7:5 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

پرتابگر ديسک کشورمان مدال برنز بازي‌هاي پارالمپيک 2012 لندن را از آن خود کرد.


در ادامه رقابت‌هاي دووميداني بازي‌هاي پارالمپيک لندن، علي محمدياري نماينده کشورمان در رشته پرتاب ديسک کلاس ادغامي F54/55/56 با پرتابي به ميزان 41 متر و 98 سانتي‌متر مدال برنز پارالمپيک را بر گردن آويخت.

محمدياري در پرتاب‌هاي خود به ترتيب ديسک را به ميزان 40.73 - 39.17 - 39.56 - 6.07 - 38.69 و 41.98 پرتاب کرد.

مدال برنز محمدياري پانزدهمين مدال کاروان ورزشي کشورمان در بازي‌هاي پارالمپيک لندن بود.

لئوناردو دياز از کوبا با 44 متر و 63 سانتي‌متر مدال طلاي اين رشته را از آن خود کرد و ورزشکار صربستاني دوم شد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 2:24 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

ورزشکاران ايران فردا و در روز هفتم بازي هاي پارالمپيک لندن در رشته هاي فوتبال هفت نفره، تير و کمان، دووميداني، دوچرخه سواري و وزنه برداري با حريفان خود رقابت مي‎کنند.


     فوتبال هفت نفره تنها رشته تيمي است که در روز هفتم بازي‌هاي پارالمپيک ورزشکاران ايران در آن شرکت خواهند داشت. در چارچوب اين روز از بازي‏ها که فردا چهارشنبه برگزار مي‏شود، تيم فوتبال هفت نفره ايران به مصاف يکي از مدعيان اصلي اين رقابت‎ها يعني روسيه مي‎رود.


تيم فوتبال هفت نفره ايران در حالي اين ديدار را برگزار مي‎کند که طي دو ديدار گذشته خود موفق به شکست هلند و آرژانتين شد. کاروان ورزش ايران رقابت‎هاي خود در روز هفتم بازي‎هاي پارالمپيک را در اين رشته آغاز مي‎کند سپس از ساير رشته‌ها پيگيري خواهد کرد.


در چارچوب رقابت‎هاي روز هفتم بازي‎هاي پارالمپيک کمانداران ايران در مرحله يک چهارم نهايي رقابت‎هاي تيمي مردان و زنان به ترتيب به مصاف جمهوري چک و کره جنوبي مي‎روند. دووميداني در اين روز از بازي‎ها روز شلوغي خواهد داشت چون نمايندگان ايران در مسابقات پرتاب ديسک، پرتاب وزنه و پرتاب نيزه رقابت‎هاي خود را فردا برگزار مي‎کنند.


مسابقات دوچرخه سواري تايم تريل هم فردا با حضور تک نماينده ايران برگزار مي‎شود. در رقابت‎هاي وزنه برداري دو نماينده ايران رقابت‎هاي خود را در اوزان 100- و 100 کيلوگرم برگزار مي‎کنند. برنامه رقابت ورزشکاران ايران در روز هفتم از چهاردهمين دوره بازي‎هاي پارالمپيک به شرح زير است:


چهارشنبه 15 شهريورماه

فوتبال هفت نفره:

* ايران - روسيه (ساعت 12:30)


تير و کمان:

مرحله يک چهارم ريکرو تيمي زنان: ايران - جمهوري چک (ساعت 13:30)

مرحله يک چهارم ريکرو تيمي مردان: ايران - کره جنوبي (ساعت 14:30)


دووميداني:

* پرتاب ديسک مردان F54/55/56: علي محمد ياري (ساعت 13:38)

* پرتاب وزنه مردان F37/38: جواد حرداني (ساعت 14:40)

* پرتاب نيزه مردان F12/13: سجاد نيک پرست (ساعت 23:10)

* پرتاب نيزه مردان F12/13: سيد عرفان حسيني (ساعت 23:10)

* پرتاب وزنه بانوان F12/11: هاجر تکتاز (ساعت 22:50)


دوچرخه سواري:

* تايم تريل C4: بهمن گلبارنژاد (ساعت 14)


وزنه برداري:

* دسته 100- کيلوگرم: علي صادق زاده (ساعت 15:30)

دسته 100 کيلوگرم: سيامند رحماند (ساعت 21:30)


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 4:2 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


  ابراهيم رنجبر پس از آنکه امروز دوشنبه در مرحله نيمه نهايي مسابقات ريکرو ايستاده انفرادي مردان در مصاف "هاسيهين سناوي" با نتيجه 6 بر 5 شکست خورد و از صعود به فينال بازماند، راهي مرحله رده بندي شد تا شانس خود را براي کسب مدال در اين مرحله امتحان کند.


اين کماندار کشورمان در مرحله رده بندي به مصاف "هوي لوي تسنگ" از چين تايپه رفت اما اين ديدار را هم با نتيجه 7 بر 3 واگذار کرد و از دستيابي به مدال برنز هم بازماند. کماندار چيني که در مرحله نيمه نهايي مغلوب  "اسکار پلگرين" از ايتاليا شد، با کسب پيروزي مقابل رنجبر صاحب مدال برنز شد.


چهاردهمين دوره بازي‌هاي پارالمپيک لندن از 8 تا 18 شهريورماه به ميزباني لندن برگزار مي‌شود. کاروان ورزش ايران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابينايان و کم‌بينايان) با شعار "توکل، تلاش، ميثاق با شهدا" در اين دوره از بازي‌ها شرکت کرده است.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان